Zima jest porą roku, w której królują wieczorowe makijaże. W sezonie 2015/2016, prawdziwy renesans przeżyją brokaty i świetliste drobinki. Będą królowały odcienie złota oraz szlachetnych, ciemnych czerwieni oraz czerń.
15 grudnia 2015 r. w Sensi Studio przy Al. Krakowiaków w Warszawie zespół z Clipshop.pl realizował telewizyjny spot reklamowy. Szkoła Wizażu i Charakteryzacji SWiCH miała swój mały udział w produkcji.
Tegoroczne, zimowe wydanie magazynu “Make-Up trendy” jest poświęcone przede wszystkim wiodącym trendom w makijażach wieczorowych. Wśród propozycji makijaży na wielkie wyjścia znalazł się makijaż przygotowany przez dyrektor SWiCH - Małgorzatę Bałdowską.
Pierwsze spotkanie z Hasao Show Dance & Cheerleaders zaowocowało nawiązaniem współpracy przy kolejnym pokazie tancerek. Tym razem nasze wizażystki przygotowały stylizacje nawiązujące do “Jeziora Łabędziego”.