W sobotę 25 września w warszawskiej galerii handlowej Złote Tarasy został rozstrzygnięty konkurs na najlepszą stylizację pod hasłem: „Wyprawa po złote runo”.
Podczas imprezy finałowej w Złotych Tarasach zainteresowani mieli okazję nie tylko poznać laureatów konkursu, ale również zapoznać się z aktualnymi trendami w modzie. Dodatkową atrakcją dla wszystkich, którzy pojawili się w tym dniu w Złotych Tarasach, była możliwość przejścia metamorfozy. Za wykonanie profesjonalnego make-up’u zainteresowanych były odpowiedzialne wizażystki SWICH.
Swoim udziałem akcję uświetniły takie marki jak: MAC, którego kosmetykami wizażystki SWICH robiły makijaże, a także H&M, TOP SHOP, TRIUMPH, BODY SHOP, NEW LOOK, CROPP TOWN, ESPRIT, HOUSE, MARKS & SPENCER, ALDO oraz Szkoła Wizażu i Charakteryzacji SWICH. Dziesięciu finalistów otrzymało m.in. vouchery na zakupy w Złotych Tarasach oraz zaproszenia na Krótki Kurs Makijażu w SWICH, a zwycięzca pojedzie na Athens Fashion Week.
Patronat nad konkursem objęli: stylio.pl, szafa.pl, kobieta.spryciarze.pl, zeberka.pl oraz Dilemmas Magazine i Planeta FM.