Ekskluzywny modowy magazyn „Harper’sBazaar” pojawi się na polskim rynku jeszcze przed końcem br. Tytuł wydawany będzie przez Hearst-Marquard na bazie licencji amerykańskiego wydawnictwa Hearst Inc. Numer pilotażowy pojawi się w Polsce jesienią roku 2012, a do oficjalnej sprzedaży trafi wiosną 2013 roku.
Pilotażowy odcinek magazynu dostępny będzie wyłącznie dla wyselekcjonowanej grupy 30 tysięcy kobiet, na zasadach zamkniętej prenumeraty.
„Harper’sBazaar” będzie obok magazynów „Hot Moda&Shopping”, „Joy” oraz „Cosmopolitan” czwartym magazynem modowym wydawnictwa Marquard.Magazyn „Harper`sBazaar” powstał w Stanach Zjednoczonych w 1867 roku i obecnie wydawany jest w 23 zagranicznych edycjach.
Redaktor naczelną miesięcznika została Joanna Góra, kierująca także redakcją „Hot Moda&Shopping”. Magazyn nawiązywać będzie współprace z najlepszymi specjalistami z branży mody, urody i lifestylu.
Na okładce pilotażowego numeru KeiraKnightley w obiektywie Ellen von Unwerth